Tuesday, May 17, 2011

TIPS PENJIMATAN MINYAK PALING CANGGIH ABAD INI

JOM KITA CUBA MAX POWER REVOLUTION . TAK RUGI . TAK JIMAT DAPAT DUIT BALIK.


Alat penjimatan minyak semakin menjadi kegilaan pengguna kenderaan bermotor dari pelbagai jenis model dan kapasiti. Sehubungan itu sebuah syarikat pengeluar, pengedar dan pemasar bagi alat penjimat minyak Kialuan Impian Sdn Bhd yang dimiliki anak muda bumiputra gigih memasarkan produk ini iaitu, Max Power Revolution atau lebih dikenali sebagai MPR.
Baru-baru ini syarikat Kilauan Impian Sdn Bhd telah melancarkan kotak terbarunya yang lebih menarik dan mesra pengguna .Perubahan ini menggambarkan pihak syarikat Kilauan Impian Sdn Bhd begitu serius dalam memasarkan produk mereka, dan bagi membina jenama yang kukuh dan dikenali.
Sehubungan itu pihak syarikat  juga telah membawa beberapa inspirasi baru bagi penambah baikan system kecekapan sedia ada. Dengan inspirasi baru ini kecekapan terhadap tindak balas kepada kenderaan yang menggunakan produk ini lebih baik dan berkesan.Dengan keberkesanan ini
akan lebih meyakinkan para pegguna terhadap alat penjimatan minyak yang hangat diperkatakan sekarang ia itu MPR. Pihak syarikat amat berbangga dan berbesar hati dengan bertambahnya pengguna yang sedia ada, disamping dapat menolong mereka berjimat,pada masa yang sama mendapat manafaat teknologi yang telah disediakan.
Menariknya MPR bukan sahaja dapat menjimatkan bahan api sesebuah kenderaaan malah ia juga berfungsi sebagai penstabil voltan yang cekap bagi sesebuah kenderaan,ia mengatur dan memantapkan sistem kecekapan elektronik (ECU) dari segi pembahagian arus.ini membuatkan kenderaan yang menggunakan MPR dapat menikmati kelebihan-kelebihan seperti keterangan lampu,tindak balas enjin yang lebih cepat,melembutkan penukaran gear,mengurangkan tekanan enjin,menambah baik sistem audio,meningkatkan tindak balas RPM walaupun ketika penyaman udara dipasang.
Kilauan Impian Sdn Bhd pada masa sama gigih berusaha mempergiatkan jualan dan juga promosi melalui pelbagai sumber diantaranya internet,akhbar,radio dan juga tv. Sejak mula memasuki pasaran tempatan, jualan MaxPower Revolution (MPR) sudah meningkat melebihi 35,000 unit dalam tempoh singkat dan ia semakin meningkat dari masa ke semasa disokong dengan keyakinan yang ditunjukkan oleh para pengguna selepas menggunakan dan mengalami sendiri keajaiban teknologi jepun dari produk ini.
Pihak syarikat Kilauan Impian Sdn Bhd memberikan jaminan pulangan wang sehingga 100% dan juga jaminan produk selama satu tahun kepada semua pelanggan MaxPower Revolution (MPR) mengikut syarat dan peraturan yang telah ditetapkan.
MPR boleh diperolehi pada harga asal yang mampu milik iaitu RM219 untuk semenanjung dan RM239 di sabah dan sarawak.MPR boleh didapati dari semua stokis dan pengedar sah Kilauan Impian Sdn Bhd di seluruh Negeri atau anda boleh melayari website syarikat di www.mpr4u.my untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang produk ini, atau anda boleh layari facebook mereka di www.facebook.com/mpr4u

p/s : Ini adalah satu satunya alat seumpanya yang mendapat kelulusan daripada SIRIM

No comments:

Post a Comment